Dzienne archiwum: Środa, 21 lipca, 2010

Zachowanie p. Strażewskiego – odcinek 3

Moja odpowiedź na list z MSZ  ( Zachowanie p. Strażewskiego – odcinek 2 ) Szanowny panie Witoldzie Spirydowicz Jestem bardzo zdziwiony odpowiedzą p. Strażewskiego. Załączam kopię zaproszenia. Zaproszenie miałem ze sobą. Organizatorzy nie prosili żadnego z gości o jego prezentacje … Czytaj dalej

Otagowano , | 2 Komentarze

Zachowanie p. Strażewskiego – odcinek 2 – Przeprosiny

Dzisiaj dostałem odpowiedź z Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Treść poniżej. Pogrubiłem zdanie o przeprosinach. Pan Michał Różański e-mail: michal.k.rozanski@gmail.com Szanowny Panie, W nawiązaniu do e-maila przesłanego przez Pana w dniu 14 lipca 2010 r., dotyczącego incydentu, który miał miejsce w dniu … Czytaj dalej

Otagowano , | Dodaj komentarz