Zachowanie p. Strażewskiego – odcinek 1

Szanowani Państwo

Chciałbym poinformować że 9 lipca 2010 roku (piątek) wysłałem do pana W. Strażewskiego list polecony.  Treść tego listu zamieszczam poniżej.

Ponieważ jest już to moje kolejne pismo do MSZ w tej sprawie, oczekuje jak najszybszej odpowiedzi.

Z uszanowaniem

Michał Różański

09/07/2010

Do Wsiewołod. Strażewski

Dyrektor Generalny, Warszawskie Biuro Handlowe w Tajpej

333, Keelung Rd. Sec. 1, TWTC, 16th Floor, Suites 1601-1602

110 Taipei

Taiwan

Tel. +886 (2) 7718-3300

Fax +886 (2) 7718-3310

Szanowny Panie Strażewski

Na przyjęciu okazji święta narodowego Austrii, które odbyło się w dniu 26/10/2009  w Grand Formosa w Tajpej, kiedy Pan mnie zobaczył, podszedł pan do mnie i powiedział mi „iż wdarłem się nielegalnie” (1)Ja powiedziałem że „To nie jest uroczystość organizowana przez Pana”Powiedział mi Pan iż „zaraz poinformuje Panią przedstawiciel Austrii o pańskiej niepożądanej obecności, ponieważ Pańska obecność tutaj to”shame”. „(2)Na to ja powiedziałem „że dostałem zaproszenie na tą uroczystość”Następnie Pan powiedział „ porozmawiam żeby na przyszłość sprawdzano, kto jest wpuszczany na uroczystości, wtedy nie będzie „shame”. „ (3)

Pana trzy wypowiedzi (1.2.3)  to zniesławienie, zagrożenie swobód obywatelskich i groźby. Dziwie się, ze zamiast pomagać Polonii w rozwijaniu kontaktów na wyspie stosuje Pan metodę zastraszania.Spotkaniem z Panem  zrobiło na mnie piorunujące wrażenie. Nawet dziś, kilka miesięcy po tym zdarzeniu odczuwam depresje z powodu Pana zachowania. Miało ono niewątpliwie negatywny wpływ na moja psychikę.

Zaraz po tym zdarzeniu wysłałem e-mail do Pana (26/10/2009) oraz póżniej do polskiego MSZ (26/04/2010) z oczekiwaniem że przeprosi mnie Pan.  Do lipca 2010 nie dostałem żadnej odpowiedzi. Dlatego wysyłam ten list ponownie domagając sie przeprosin.W przypadku , kiedy nie otrzymam formalnych przeprosin na mój e-mail michal.k.rozanski@gmail.com, z pańskiej strony do 16 lipca 2010, podejmę odpowiednie kroki prawne.

Z wyrazami szacunku

Michał Różański, 盧明豪

tel. (886) 0928 582 504

11605 台北市文山區指南路二段64號  國立政治大學  綜合院館北棟8樓 俄羅斯研究所

Mr. Michael Rozanski 收

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Zachowanie p. Strażewskiego – odcinek 1

  1. Karolina pisze:

    Michal popraw sobie najpierw bledy w tym liscie… nie wiem czy tak go wyslales, i do wierna kopia.. no bo jak juz wyrazasz taki bol to przynajmniej bez bledow..

    Spotkaniem z Panem zrobiło … spotkanie a nie spotkaniem.. oraz
    Na przyjęciu okazji święta narodowego Austrii, ….. brakuje Z OKAZJI..

  2. Karolina ???

    Na anonimy w tej sekcji nie odpisuje.

Dodaj komentarz